perjantai 22. heinäkuuta 2011

Viimeisimpiä ostoksia

Mä oon nyt ihan tulessa, tää on mun toinen postaus tänään! Jee, tästä se lähtee! Nää ostokset on kaikki viimeisen kolmen viikon sisällä ostettu:)

ostos1

Etin tosi kauan "täydellisiä" gladiaattoreita. No enhän mä niitä löytänyt, mutta nää nyt on parhaat mahdolliset haastajat. SpiritStoresta, 29e. (Ja arvatkaas mitä näin ku menin sinne pari viikkoa näiden ostamisen jälkeen? Tottakai, samaiset kengät 11e. YKSITOISTA!)

ostos2

Italiasta, makso vissiin kymmenen euroa. Täydellisen kokoinen mulle! Mä raahaan usein kaiken maailman vaatteita mukanani (huppari: jos vaikka alkaa sataa! alusvaatteet: jos päätänki mennä jonnekin yöks... sukat: no...ne nyt vaan on.) ja ne mahtuu tonne superhyvin kaiken muun roinan lisäksi.

ostos3

Okei, oon ehkä vähän pettynyt. Oon ikuinen Sims-addikti ja mieletön fani, mutta tää ei jotenkin sykähdyttänyt niin paljon kun mainostettiin. Joo, kyllä tää on vähän parempi kuin kakkonen, mutta en ostanu tätä sen takia että pääsisin kalastelemaan johonkin lammelle. Jee.

ostos4

Mun uusi lempparihajuvesi! Tää on Rooman lentokentältä. Plussana tää pysyy iholla ihan tosi kauan.

ostos5

ostos6

Onko täällä New Lookin faneja?
Jos on, niin sori, mutta tää lehti menee aina vaan huonommaksi. Joko tää lehti tehdään tosi hutaisten tai sitten ihan oikeesti tän kirjoittajat ei vaan osaa? Lehti on täynnä kielioppi- ja kirjoitusvirheitä, jotka haittaa mun lukemista ainakin tosi paljon. Ja juttuaiheet nyt on mitä on, jee tossakin lehdessä pari juttua juoksemisesta, koskaan en ole aiheesta ennen lukenut...

ostos7

ostos8

Carlings, 15e

ostos9

Lindex, 2,95e

ostos10

Italiasta, taas kerran raybanin malliset. Pitäisköhän mun pikkuhiljaa ostaa aidot?

ostos11

Mä sain tohon vihdoin vaihdettua tollasen renkaan, nyt toi koru saa parantua rauhassa eikä oo enää lainkaan kipeä!

Mä säästelen mun idiksiä myöhempään ja koitan olla postailematta enää tänään:D

10 kommenttia:

  1. Tosta simsistä saa paljon enemmän irti sitte kun pystyy ostamaa siihen lisäosat ja kamasetit :)

    Mä haluun kans Miss Diorin <3

    VastaaPoista
  2. kivoja juttuja oot lötäny! :)
    http://charmantrobe.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Eikäää, ihana blogi sulla! Todellaki jään seurailemaan ♥ kurkkaa myös mun blogini http://jannuli.blogspot.com/ ja jos nappaa ala ihmeessä lukijaks! toki kommentoi myös

    VastaaPoista
  4. ihana blogi, iso plussa isoille kuville ja muutenki! kaunis oot itekki! (: jään varmasti seuraamaan!

    VastaaPoista
  5. siul on tosi kiva blogi, liityin lukiaks! :)

    VastaaPoista
  6. aloin lukijaks :--) sulko on tosi kiva blogi ja jeesii kuvii! mulki on kans tota hajuvettä :--) !

    VastaaPoista
  7. voiiii tervetuloo kaikille!! :) Sofie, onks sulla just tota l'eau - versioo? Mun piti ottaa se normaali, mutta sitte toi tarttu kätee vahingossa ja itseasiassa osottautu paremmaks!

    VastaaPoista
  8. kiva blogi! (: hyvät ostokset, hupparin voisin pölliä ;)

    VastaaPoista
  9. ah hyi vihaan new lookkia!!! täysin ammattitaidoton läpyskä josta ei löydy niin mitään minua kiinnostavaa. ja mitkä ne asettelut ja lehden taittelu on olevinaan. ihankun hiukan parampi versio lehdistä joita me duunattiin alaluokilla..

    VastaaPoista
  10. jep lotta, oon samaa mieltä! tosi amatöörimäistä, ja joo, kaikki ne asettelut.. tulee pieni myötähäpeä lehteä lukiessa :D

    VastaaPoista

Kiitos! :--)