perjantai 22. heinäkuuta 2011

+34°C

Heissan! Toi otsikko ei ole mitenkään nautinnollinen asia mulle tällä hetkellä. Mä otin pari särkylääkettä ja nyt pystyn jopa käymään itsenäisesti vessassa! Saavutus sekin;) Ei vaan kyllä mä nyt jo kävelen ihan hyvin. Istuminen ja ylösnouseminen on vielä aika hankalaa.

today1

Lupasin Markukselle, että alan kattelee noita sen leffoja läpi. Siellä vaan ei nyt ole mitään hirveen mieleenkiintosta hirveesti, en tykkää toimintaleffoista, en yleensäkään mistaän tollasista miesten leffoista.

today2

Ostin meille ton Sweeney Todd-paholaisparturileffan, mutta tossa se on edelleen avaamattomana. Mä en tiennyt että se on musikaali, joten musikaaleja vihaavana ihmisenä mä pitkitän ton kattomista.

today3

today4
...oon tehny vähän samaa kun nää koiratkin:)

today5

today6
Hetkonen?! Onko tää ainoa kuva jossa on rajat? Latasin nää Flickrin kautta, ja luulin osaavani käyttää sitä. No, pieleen meni as always.
Oon hengannut koko päivän ilman meikkiä, siinä todiste.

Ei mulla nyt muuta, mulla on toi Italiapostaus tuolla luonnoksissa ja monta muuta tekeillä, seurailkaa! Nyt oon taas kerran ruokalevolla ja oottelen että jaksaisin syyä jätskiä jälkkäriks:)

1 kommentti:

Kiitos! :--)