lauantai 30. heinäkuuta 2011

My family!

Moikkamoi! Mä aattelin ekaks tehä sen haastejutun, jossa on joka päivälle joku haaste mutta päädyin vaan nappailemaan sieltä mielenkiintosimpia aiheita:D

Asun nykyään mun isovanhempien luona Helsingissä. Ennen lukiota asuin vielä porukoilla tuolla Salossa, mutta koska lukioon olis ollu se 25 km matka ja busseja kulkee just ja just kaksi päivässä, niin ei oikeen napannut. Muutenkin maisemanvaihdos teki näin jälkeenpäin ajatellen hyvää:) Oon aina ollut mun perheen kanssa tosi läheinen, ja oon kyllä vieläkin. En käy siellä kun ehkä kerran kuukaudessa, mutta koska iskän koko suku on täältä kotoisin niin ne käy täällä aika usein, ja juttelen kaikkien kanssa päivittäin puhelimessa:)

mamaaa
Äiti on aina tosi ilonen, vaikka tästä kuvasta sitä ei huomaakaan:D Se höpöttää kaikkee turhaa aina, soittelee joka päivä samalla lailla "Moi mitä kuuluu?" "Joo äiti, samaa ku puoli tuntia sitte..." Ja puhelu loppuu aina samalla lailla "Moikka oot ihana rakastan sua paljon moimooooi!" Äiskä on myös tosi avoin, tietää paljon mun asioista mutta ei oo kuitenkaan liian huolehtivainen. Mun äiti on myös tosi nuori, muistan kun pienempänä kuvittelin et se olis mun isosisko:)
Meillä on ihan samanlainen huumorintaju ja nauretaankin aina yhessä tosi paljon. Äiti on harvoin vihanen, ainoastaan silloin jos sen herättää. Warning! Ja silloin se myös on vihainen.

isiiii
Iskällä ja äitillä on siis kymmenen vuotta ikäeroa, mutta jostain kumman syystä ne on silti ihan samalla aaltopituudelta. Mun iskä on varmaan maailman huvittavin ihminen! Se puhuu ihan tosi paljon, kovaa ja hirmu nopeesti. Välillä puolet sen jutuista menee ihan ohi kun se selittää niin innoissaan ja niin kovalla vauhdilla, ettei millään voi pysyä perässä. Iskä kertoo aina jänskiä (ja ei niin jänskiä...) tarinoita, ja varsinkin pienempänä sitä aina pyydettiin kertomaan kaikkea. Se on tosi uhkarohkea ja ehkä vähän hullukin, ja sen pitää aina näyttää kaikkia sen omituisia taitoja kaikille. Iskä nauraa aina omille jutuilleen eniten... Se on aina valmiina viemään meitä kaikkiin aktiviteetteihin, esim. joskus sille tuli päähän lähteä opettaa mua ajamaan sen autolla... Ja äitiä usein pelottaa.

juhooo
Juho on meistä sisaruksista rauhallisin. Se on myös tosi kiltti ja tekee aina mitä käsketään! (ai hyödynnänkö mä tätä ominaisuutta?) Pienempänä kun tulin sille päälle niin ärsytin Juhoa niin kauan, monta tuntia, että se ärsyynty ja pääsin tappelemaan sen kanssa:D Ihan normaalia joo... Juho tykkää mopoista ja pelaa Wowia:) Mulla on selvästi jäänyt sen kouluttaminen vaiheeseen kun kuulin et se polttaa!

eltsuuu
Elli on meistä nuorin, ala-asteella, eikä oo tosiaan näin kiltti miltä se tässä kuvassa näyttää. Nyt se on vähän rauhottunut, mutta on se silti mieletön riiviö. Se on saanut yleensä aina kaiken mitä se on halunnut ja aina tahtonsa läpi. Elli matkii usein mua ja pyytää multa aina lainaks vaatteita ja kyselee onks mulla pieneksi jääneitä vaatteita jotka voisin antaa sille. Aina ku oon Facebookissa se tulee juttelee mulle ja kertoilee kaikkee päivistään. Usein se valittaa myös etten käy tarpeeks usein siellä ja sillä on ikävä mua.

Toivottavasti jaksoitte lukea, palaillaan taas ehkä illalla tai viimeistään huomenna illalla:) Mä oon yrittänyt ajastaa tänne postauksia ku oon niin paljon duunissa, mutta Blogger ei koskaan julkaise niitä:/
Heipparallaa!

2 kommenttia:

  1. Haha alko hymyilyttää mielettömästi ku luin tätä :D
    Ja lisäys et jos sun äitii kutittaa ni saa tappotuomion!

    VastaaPoista

Kiitos! :--)