torstai 28. heinäkuuta 2011

Meikkilaukussani

Moi! Ihme ja kumma mua ei väsytä, joten tulin tänne vähän väsäilemään:) Huomenna alkaa työt vasta kolmelta joten eipä se haittaa jos tänään vähän valvon. (Okei, kello on vähän yli kaksitoista, mutta mulle se on myöhään:D)

Tässä on nyt vaan ne perusmeikit, joilla teen sen normaalin arkimeikin. Käytetäänkö niistä sanaa luottomeikit vai keksinköhän nyt vaan päästäni? No, kuitenkin. En muistanut ollenkaan kuvata itse laukkua, mutta sen kuvan voi kurkata täältä.

meikki1

1 MAYBELLINE Terra Sun Bronzing Powder. Sopivan tummaa, mun ei tarvitse laittaa tätä kun yksi sipaisu niin on jo ihan tarpeeksi. Tää kyllä haisee aika vahvasti Vitalikselta!

2 NIVEA Ideal Finish Powder, tää oli vaan pikaostos joskus koulussa kun tarvitsin puuteria nopeasti. Ei mikään superhyvä, mutta paremman puutteessa menee.

3 YVES ROCHER Bronze & Shimmer. Tätä oon ylistänyt jo täälläkin, ja se on edelleen ihan paras. Jos haluan näyttää vähän freesimmältä tai oon menossa jonnekin erityiseen paikkaan, tykkään levittää tätä aurinkopuuterin sijaan. Ehdoton ykköstuote mulle, suosittelen! Ja tää on ihan älyttömän halpakin.

4 LUMENE Natural Code Huulikiilto Soft Papaya. Mä en ole huulikiiltojen suurkuluttaja koska mulla on aina huulirasvaa huulissa, mutta jos jotain laitan niin se on aina tämä. Ei kiillä liikaa, ei sisällä glitteria, tää on aika mattapintainen ja tuo ihanan värin huulille!

5 RIMMEL Glam' Eyes Liquid Liner. En oo vielä kovinkaan kauaa tehnyt rajauksia, koska mun ensimmäinen H&M:n eyeliner aiheutti mulle ikuisia traumoja tussimaisella ja paksulla olemuksellaan. Kaveri suositteli mulle tätä, ja okei en vieläkään oikein osaa ellei mulla ole tops-puikkoa ja vettä lähellä, mutta niillä sutimalla tulee ihan siedettävä lopputulos:)

6 DIOR Diorshow Extase ripsiväri

7 LANCOME Definicils ripsiväri

8 MAKE UP STORE Tri Brow Color

9 MAKE UP STORE Cybershadow Meteor

10 MAKE UP STORE Cybershadow Golden

meikki2

Make Up Storen luomiväreissä on tarpeeksi pigmenttiä ja ne oikeesti peittää eikä vaan kuulla ihon pinnalla. Ne on kalliita, mutta oikeesti hyviä. Pudotin ton rikkimenneen kahden käyttökerran jälkeen, ja siitä jäi kyllä hirmu kivasti jäljelle. Ehkä yhteen kertaan vielä?!

Toi kulmaväri on mun uusin rakkaus. Käytän tuosta tota keskiruskeaa, jota siis levitetään kulmiin tällä:

meikki3

Make Up Storen levitin tämäkin. Levitin?! Sori, oon unohtanu tän nimen kokonaan. Sivellin! Sepä se. Tosiaan, ennen käytin vaan kulmakynää mutta tällä tulee huomattavasti luonnollisempi tulos, ja tän käyttäminen on muutenkin helpompaa.

meikki4

Ripsivärit, jotka mulla on käytössä nyt. Lancomea laitan sillon kun haluan aika arkisen meikin, Diorista tulee vähän tuuheammat. Ostin ton Diorin pari kuukautta sitten, ja petyin kyllä ihan älyttömästi. Jos ei harjaa ripsiä kunnolla levittämisen jälkeen, jää älyttömästi paakkuja. Lisäksi toi harja on tosi kömpelö eikä sillä yllä sisäpuolen ripsiin (?!) eikä silmäkulmiin. Tuuheutta ja pituutta tällä kyllä saa aika riittävästi. Edelleen paras ripsari on mun mielestä tämä.

No niin, se siitä, toivottavasti oli mieleinen ja mä painun nyt nukkumaan, vaikka mua houkuttaa toi telkkarista tuleva Entourage... ;)

4 kommenttia:

  1. kiva ja selkee ulkoasu ja teksti :)

    VastaaPoista
  2. Oih, ihana blogi sulla! Ja tää on postaus oli tosi kiva. :) + Olet hirmusen nätti!

    VastaaPoista
  3. ihania meikkituotteita! muutenkin tykkään tosi paljon kun blogi on ihanan selkeä ja hyvälaatuisia kuvia:)

    http://nightbythesea.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Ihanan tarkkoja ja hienoja kuvia !

    VastaaPoista

Kiitos! :--)