sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

In my bag

Moikkatimooooi! Oon tosi superlaiska ja tein tällasen mitä löytyy laukustani -postauksen... Etin kätköistä tän kuvan jonka otin joskus pari viikkoa sitten heheh:D
Harmi kun mulla ei ole tänpäiväsestä kuvia, oltiin yhellä kalliolla hyppimässä yhdestätoista metristä mereen! Oli kyllä aika hirveetä, ja millä mä edes olisin sinne kameran kuljettanu:)

Ei sitten tullu mieleen ottaa siitä laukusta kuvaa, mutta sen voi kurkkaa tästä.

laukusshhhaaa

Tässä kuvassa ei siis oo kaikkea, mitä mun laukusta yleensä löytyy, mutta tässä on nyt ne jotka on siellä aina:) Sieltä löytyy välillä kaikkee muutakin epämäärästä kuten järjetön kasa pinnejä, ponnareita, tops-puikkoja, lippusia ja lappusia, kyniä, roskia, purkkaa ja sen semmosta.
Tuolta löytyy siis kahet avaimet, duuniin ja kotiin. Lompakko tietenkin, ja aina joku huulirasva. Oon niistä hirveen riippuvainen, vaikka oikeestihan huuliin ei tarvi levittää mitään jos niissä ei oo tosi näkyvää rohtuneisuutta, mutta mä levitän tota koko ajan. Ehkä toi ehkäsee...:D
Mulla on myös aina jotain rannekoruja laukussani, koska jos tulee äkkilähtö jonnekin nii koruilla saa aina piristettyä asua ku asua!
Kännykät tietenkin aina mukana, ja Ipod. (Kuulokkeet ovat MISSÄ?) Toinen ihan mun oma normaalikännykkä ja toinen tollanen mummin kanssa yhdistetty liittymä, jolla voin soittaa ilmaseks tiettyihin liittymiin ja tietenkin mummille!
Joku hajuvesi myös löytyy, tällä kertaa toi Avril Lavignen. Vaihtelen tota aina tasan viikon välein!

Sori tylsä postaus!
terveisin
gggg
Just bileistä kotiutunut erittäin väsynyt tinna:)

1 kommentti:

Kiitos! :--)