lauantai 5. helmikuuta 2011

kuulumisia and stuff

Hellurei ja hellät tunteet, huh miten väsyttävä päivä vaikka meninkin vasta kympiks töihin:) Tosiaan, siitä mä teinkin teille upeeeen kuvan!



Tätä mä nykyään lukion lisäks teen. On jotenkin hauskaa ku sellaset pikkulapset sanoo mua sieltä kassan toiselta puolelta kassatädiks:D Tunnen itseni hirveen vanhaks. Monet sanoo et toi on rasittavaa ja tylsää työtä, mutta siinä on mulle ainakin ihan tarpeeksi haastetta (:D) ja mulle tossa on ihan tarpeeks hyvä palkka. Koulun jälkeen on välillä aika rankkaa mennä tonne istuu, mutta tuolla tulee aina hyvälle tuulelle enkä mä oikee tohon kouluun niin paljon keskity että jaksaisin mitään läksyjä tehdä:D En oo hirveen tunnollinen oppilas.



Asiasta toiseen..kreppasin tässä yks päivä kaikki hiukseni ja näytin ihan tolta Kovan Onnen Kundin näyttelijältä!! Oon aika hemaiseva ilman meikkiä.

Ja viimeisimpänä muttei SUINKAAN vähäisimpänä...

Oooh. Mun uusi rakkauteni kohde, vanhojen tanssimekko. Kuten oon varmaan täällä sata kertaa maininnut, en oo mikään mekko- tai hameihminen mutta tää kyllä nappas ihan tosi paljon. Toi väri ei kyllä oikeen pääse oikeuksiinsa tässä, ei oo tollanen pinkki vaan enemmänkin sellanen lohi/koralli/roosa. Mun pitää olla pienellä tehokuurilla vanhoihin asti, että toi mekko mahtuu kunnolla mun päälle. Nyt sen kanssa hengittäminen on vähän hankalaa, ja oi kun hengästyn jossain troikassa niin toi puku ehkä poksahtaa mun päällä:)

Vanhat on siis kahden viikon päästä, mulla ei oo vieläkään kenkiä. Kampaaja ja meikki on varattu, sitten kanssa korut ja kampaus pitää kattoo. Hyvä tästä ehkä tulee:)
-koop

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos! :--)