perjantai 4. helmikuuta 2011

costume party

Tosiaan nyt näitä kaks (kolme?) viikkoa sitten kuvia täältä maken 18v-synttäreiltä. Oli ihan sika hauskaa, varsinki kun kaikki oli panostanu hyvin asuihinsa. Ja anteeksi tuhannesti, noi kaikki kuvat tuolta mitä musta otettiin oli ihan oikeesti ihan järkyttäviä, jotenka musta on vaan kaks kuvaa tuolla:) Toi mun inkkariasu on Punanaamiosta ja makso jotain kolmekybää, + sitten kaikki tilpehöörit mukaan niin tuli joku 50e yhteensä hintaa.














lemppari :D vaahtokarkkikisa








tsädäm mul on leili!! jos se on oikee nimitys:D

Siinä vähän kuvia, huomenna aattelin kertoo mun uudesta mahtavasta työpaikasta ja muutenkin valasta vähän kuulumisia:) Oon taas ihan älyttömän kiireinen, aamulla kouluun sitten töihin sitte oon niin väsyny etten jaksa tehdä kertakaikkiaan mitään ja simahdan heti. Tänäänki olin töissä ja huomenna taas, sitte saanki levätä päivän:D Meillä on tosiaan nyt koeviikko eikä tolle lukemiselle oikeen oo aikaa..mutta palaillaan toivottavasti huomenna:) ja oon muuten saanu täällä taas yhen lukijan lisää, tervetuloa!!
-koop

4 kommenttia:

  1. hauskan näkönen blogi ja ihan mahtavii kuvii :)! suosikkeihin meni.

    käythän: http://vt-chance.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Sulla on tosi kivantuntuinen blogi, heitin suosikkeihin ja seurailen aina välillä :-)

    --
    http://7-taivas.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. tosi kivan näköset pirskeet teillä! :D

    VastaaPoista

Kiitos! :--)