torstai 24. helmikuuta 2011

wanhat

Kauheen ikävää kun vanhojen tanssit on nyt ohi! Niihin panostettiin ihan älyttömästi ja koko ajan oli ne mielessä. Päivä oli kuitenkin tosi onnistunut ja ihana:)












Oikeen tällanen virallinen kuva:D




Nää kaikki jatkokuvat on just tällasia, silmät ristissä ja tollanen tyhmä asento:D

Mun mekko oli tosiaan tollanen törkeen kokonen kermakakku, ja voin kertoa kyllä ettei tanssiminen ton kanssa mitenkään erityisen helppoa ollut. Meinasin koko ajan siihen kompastua ja kun piti jonkun välistä tunkea niin siihen saikin käyttää vähän enemmän aikaa. Eli vinkiksi kaikille, vaikka toi näyttääkin (?) tollaselta prinsessamekolta, käytännöllisyys on kaiken a ja o:D Vähän on vielä hakusessa että mitä tolla tekisin, tuskin tuun koskaan enää tota tarvitsemaan. Pitäiskö myydä vai ei, siitä en vielä tiedä.
Toi koko wanhojen päivä oli hirveetä härdelliä, seitsemältä meikki ja puol ysiltä kampaaja ja sinne olikin fiksua mennä sitten ilman mitään kuvaa tai selkeetä visiosta siitä kampauksesta:) Mutta kampaaja oli tosi ammattimainen ja asiansa osaava, loihti mulle kyllä mun mielestä ihanan kampauksen ja teki just niinku halusin. Pisti tonne vielä ilmaseks sellasia timanttinauhoja ja vähän irtohiusta mukaan:) Meikkiin oon myös tosi tyytyväinen, vaikka vähän pelotti miten se meikkaa mun kulmat kun oon tottunut aina piirtämään ne tosi vahvasti ja persoonallisesti. Irtoripset pysyi hyvin vielä seuraavana aamunakin;) (Anteeksi että tein JUST niinkuin kielsit, eli nukuin niillä...)
Ehjin nahoin päästiin sitten jatkoilta kotiin taksilla varmaan joskus kahden aikaan.

Tein tosiaan tän postauksen niin epäkronologisesti kuin mahdollista, anteeksi:D
-tinna

2 kommenttia:

Kiitos! :--)