lauantai 11. joulukuuta 2010

these days

Jostain syystä oon nää parin päivän aikana otetut kuvat jättäny julkasematta, joten tässä näitä:)




Serkkujen suloisia chow-choweja, noita on kyllä neljä. Meijänki Ossi on puoliks tota rotua, muttei se kyllä tällaselta pallolta oikee näytä :--/








Tällasta tehtiin tänään, Monskin 18v synttärikutsukortteja. Kelattiin ekaks ihan facebookissa laittaa viestillä, mutta oli oikeesti aika paljon kivempaa askarrella ite, en oo oikeesti varmaan tehny mitään tollasta pariin vuoteen:D

SITTEN PÄIVÄN PARAS:
sain uuden puhelimen!!!! oon oottanu tätä tosi kauan, vaikkakin toi mun vanha ehti tulla aika rakkaaks. Ei siinä muuta vikaa ollut ku sivusta ihan huomaamattomasti haljennu näyttö ja se meni välillä itekseen offline-tilaan, että muuten tosi jees. Kiinnyn aina ihan hirveesti mun puhelimiin, en oo vielkään päässy yli mun yhestä vanhasta kolmen vuoden takaisesta luurista:D En millään muista sen mallia että voisin ihailla ees kuvista.
Mutta joka tapauksessa:


Tää on ihan sairaan ihana!! Tykkään kirjottaa tekstareita tällä vaikka mun isot rähmäkäpälät on tähä jotenki kömpelöt:D Opettelen vielä vähän käyttää tätä kun en oikee oo ehtiny vielä tutustua kunnolla. Nyt nukkumaan:)

-koop

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos! :--)