keskiviikko 8. joulukuuta 2010

sorry tuhannesti!!

Ihanaa, pääsin vihdoin kirjottamaan tänne! Toivottavasti te lukijat vielä seurailette mun toilailuja, viimeks mun "lupaus" useammin postailusta vähän jäi, mutta antakaa toinen mahdollisuus:D Anteeks siis ihan tosi paljon etten oo ehtinyt, ja sillon kun olen ehtinyt niin en oo kertakaikkiaan jaksanut. Oon kyllä aika vakavasti harkinnut pitää lomaa vähän duunista, ainakin ottaa vähemmän vuoroja, että jaksan keskittyä pääsääntösesti tohon opiskeluun välillä:)

Äitin ja iskän luo tonne maalle oon menossa jouluks, ja sitä ennen mulla on tekemistä kaupungissa vielä paljon. Tosta listasta puuttuu ainakin joululahjojen ostaminen (kannattaa tehä niinku minä, ostaa nyt ne lahjat kaikkein kallimpaan aikaan!!) ja budjetointi, toivottavasti ei mitään muuta.

Kuvailin vähän teille mun huoneen lempparijuttuja, koko huoneesta en vielä ainakaan postausta tee kun tää on jotenkin vaiheessa vielä, en oo saanu tehtyä tästä omanlaistani:D

Mua käy vähän sääliks toi mun kasvi. En oo mikään viherpeukalo ja toi on kuoleman kielissä. Ehkä mä jollain kepulikonsteilla saan ton vielä elämän kirjoihin takasin =D (jos joku kattoo tota kuvan nimeä nii se on ihan normaalia että kasveille annetaan nimet!! ja toi on sitten Matilda)


Mulla on huoneessa ihan törkeesti lehtiä, enkä ikinä raaski heittää niitä pois. Kasaan ne päällekkäin tohon pöydälle ja niihin alimmaisiin en oo varmaan koskaan sen jälkeen koskenu, mutta säilyypähän siinä kivasti.


Mulla on vähän sellanen tunne että olisin tän kuvan joskus täällä julkassu? No mutta kuitenkin, yks mun seinistä näyttää tältä. Pidän muut seinät semi tyhjinä, ja tähän kerään kaikkee.....tällasta:D


Tulin eilen himaan ja mummi oli jostain löytäny mulle tällasen uuden yölampun:) Kiva, koska vanha näytti...


...tältä, eikä valassu paskaakaan.


i ♥ candles. (ootan innolla näkyyks noi mun rajat tossa) tota ekaa en raaski vielä ainakaan polttaa, vaikkei mulla kyllä olis sille edes paikkaakaan.


Tykkään haalia tällasia siistejä bokseja, joihin oonki muuten tohon kuvaan merkannu että mitä mä niissä säilön. Monskin vanhoja hajuvesilaatikoita noi kaks alimmaista.

Toivottavasti lukijat vielä jaksaa pysyä mun kelkassa, en lupaa mutta yritän mun kaikin voimin postailla useammin, ja jos en niin mulle saa lähettää vihaista sähköpostia:D Olisko muuten aika vaihtaa ulkoasua vähän ei-kesäisemmäksi?


-koop

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos! :--)