sunnuntai 12. joulukuuta 2010

aamun pikapostaus

Huomenta! Tulin nopee tänne ilmottelemaan pari asiaa:) Mulla on tosiaan kymmenen minuuttia aikaa tehdä tää, olin hirveessä paniikissa aamulla ku mulla on lääkäri enkä löytäny mun henkkareita ja nyt piti tulla Monskilta ennen koulua tänne himaan ettimään:D mutta onneks nyt löysin, vähän mielenrauhaa ees. Mulla ei muuten oo hajuakaan missä se lääkäri on, mutta toivotaan että löydän sinne!

Mutta niin, tänään illalla tai huomenna (kun mulla on töistä vapaata, jee!!) alan tekee uutta ulkoasua tänne, värejä oon vähän jo miettiny. Toi äklökesänen banneri menee ainakin vaihtoon.
Nii ja sitte arvonnasta, järjestän sellasen heti ku täällä on 10 lukijaa ja nyt on 7:) Mulla on paljon kaikkee arvottavaa joten nyt please mainostakaa tätä tutuille ja niin edespäin.
Tänään illalla postailen vähän mun shoppauksia eiliseltä, mutta nyt lääkäriin ja kouluun ja salille ja Monskille, moikkamoi!


(jos jotkut erehtyy luulemaan niin ei, mulla ei oo kaljua, hiukset on kiinni:D)

-koop

1 kommentti:

  1. Pyysit tuolla toisessa paikassa kommentteja ulkoasusta... Kokeile jotakin uutta ja massasta poikkeavaa ja käytä muitakin kuin hempeitä pastellisävyjä? Itse tykkään lukea blogeja, joissa on hieman tummemmat värit, koska vaaleat värit aiheuttavat migreeniä ja sen takia useasti jää hyvätkin blogit lukematta. :( Vaikuttaa kivalta tämä blogi, voisin ruvella seurailemaan! :)

    VastaaPoista

Kiitos! :--)