maanantai 18. lokakuuta 2010

Caps Lock -otsikot loppuu nyt

Tänään on ihan sika outo päivä. Uus jakso alkoi, aineet on kyllä kivoja: psykaa, saksaa, ranskaa, japania, logistiikkaa ja uskontoa. Aika kielipainoitteinen, mitenköhän selviän :D Nyt on järjettömän tylsä olo, tekis mieli tehdä vaikka mitä mutta jotenki en vaan jaksa. Tai jaksan, mutten viitti. Huoh, mahdotonta selittää.
Oon jo valmiiksi ärsyyntyny tohon Jameraan, oon tilannut sieltä joku kolme kertaa lukiokirjat ja ensimmäisen kerran ne tuli pari kolme viikkoa tilauksesta ja sitten kolmannen kerran ei tullut ollenkaan. Nyt tilasin keskiviikkona kirjat ja siellä lukee ettei niitä oo vieläkään lähetetty. Mun on nimittäin pakko tilata, äiti ja iskä suosii sitä järjestelmää kun en asu niiden luona nii mun on sitten helppo vaan lähettää niille lasku:) Vannon, seuraavan kerran tilaan Lukiolaisten Kirjakaupasta.
Mut tässä nyt vähän kuvia tästä päivästä ja viikonlopustakin:)




Oikeesti mulla EI oo noin valtavaa päätä ::D



Nyt taidan lähtee OIKEESTI juoksulenkille, katotaa mitä tästä tulee :D
-koop

2 kommenttia:

Kiitos! :--)