lauantai 18. joulukuuta 2010

kuvia vihdoin

Lainailin kaverin kameraa ja nyt sain vihdoin tänne vähän tuoreita kuvia. Btw, oon tällä hetkellä lapsenvahtina, tytöt fiksusti halus pelata tossa toista tietokonetta ja mä pääsin postailemaan:) Ihan kivasti meillä on tää päivä mennyt, tytöt on niin mukavia (3v & 5v) kun ei kiukuttele ollenkaan vaikka välillä on vähän itsepäisiä. Niiiin kilttejä verrattuna mun omaan pikkusiskoon tossa iässä:D


Tässä vähän päivän asukuvaa. Toi villatakki (mun nykynen ehdoton suosikki!) on Vero Modasta, noi tylsät harmaat leggingsit Gina Tricotista. En oikeen koskaan käytä mitään villatakkeja mutta tää oli kivan ohut ja halpakin vielä.


Tohon koruun rakastuin välittömästi, löysin sen Seppälästä kun olin joululahjaostoksilla, oli sellai osta 3 maksa 2 eli yks koru mulle ja loput lahjaks:)


Ton Mavalan kynsilakan sävyä en just nyt muista.









eipäs mulla tällä kertaa muuta, sitten kun mut tullaan päästämään pois niin meen mummille ostamaan synttärilahjaa ja monskille:)

-koop

7 kommenttia:

  1. eikä, sulla on sairaan ihanat silmät ! :o mäki haluun ruskeet simmut :<

    VastaaPoista
  2. koska toi neule on ostettu ja mistä, oliskohan niitä vielä saatavilla:----)?

    VastaaPoista
  3. Kiva blogi, oon joskus ennenkin muistaakseni tätä selaillut :) Harkitsen lukijaksi ryhtymistä ;)

    VastaaPoista
  4. sonja: voi kiitos!:) välillä vähän ärsyttää ku haluis värjätä vaaleeks hiukset mutta en sitte tiiä miten luonnolliselta näyttäis:/

    iita: kiitti!

    olga: ostin itäkeskuksen vero modasta joku viikko sitten, sillon oli ainakin vika kappale:( kandee kattoo vero modan nettisivuilta (jos sellasia on:D) koska esim. h&m:ltä löytyy netistä kaikki mitä kaupoista on loppunut.

    tiina: kiitti, toivottavasti ryhdyt! :--)

    VastaaPoista
  5. Kivan väristä toi kynsilakka :)

    http://www.larakoo.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Ihanat ripset sulla! :-) Ja hieno toi rannekoru! :-) Mukava blogi!

    VastaaPoista

Kiitos! :--)