perjantai 17. joulukuuta 2010

joululahjaostoksia

Sori, mulla ei ole teille tässä postauksessa tarjota tuoreita kuvia kun toi kamera sano itsensä irti:( Aamulla oli taas wanhojen harkat ja oikeestaa musta tuntuu et menee ihan jees. Ja naurakaa vaan, mulla ei oo mekkoa vieläkään:D


Miks tää blogger pienentää mun kuvat tällaseks? No mutta tässä kuitenkin vähän osviittaa siitä, millasen mekon aion hankkia. Tää kollaasi on ihan karmee ku väsäsin tän ite, lupaan ens kerraks harjotella.

Tosiaan olin tänään joululahjaostoksilla, en oo varmaan koskaan käyttäny näin paljon rahaa niihin. Enää parit lahjat ja sitten on kaikki kondiksessa:)
Oonko ihan kauhee kun ostin itellenikin joululahjan?:D Oli pakko, Kicksissä oli sellanen Isadoran Gift Pack joka sisäls nää jutut:





En oo vielä ehtiny kokeilemaan, mutta mulla on ainakin tosta huulikiillosta suuret odotukset!
Lopuksi tein teille tähän vielä tällasen, mitä haluisin joululahjaks. Mun on varmaan aika turha odottaa noita kaikkia, ainakaan tota GHD-rautaa en tuu saamaan:(



-koop

3 kommenttia:

  1. Vau ihania mekkoja, must toi vasemmanpuoleisin olis jut bueno sulle :)
    Mut tost GHD:n raudast et tilataaks yhdes jossai vaihees sellaset? Ku meil on tunnukset yms et pysty ostaa ulkomailta. Vaik joulun jälkeen?

    VastaaPoista
  2. Riippuu paljonko maksaa:D tammikuun palkasta vois:)

    VastaaPoista
  3. No katotaan niit sit ku tuut meil :D

    VastaaPoista

Kiitos! :--)