tiistai 21. joulukuuta 2010

rage

Vituttaa. Mulla on ihan hirveesti tekemistä ennen kun lähen porukoille viettämään joulua, tänään ja huomenna luistan töistä (ja joulujuhlasta) että ehdin tekee kaiken, ja tässä mä vaan istun tekemättä mitään. Ja vielä erityisen vittuuntuneena.

Tää meidän netti on ihan älyttömän hidas, Spotifystä yhen biisin tuleminen kestää n. 20 minuuttia kun joka toisen sekunnin kohdalla se pätkäsee. En tiedä oikeesti melkeen mitään nykyään mihin en ärsyyntyis niin paljon kun hitaaseen koneeseen, jos en hillitsis mun raivokohtauksia niin tää mun kone olis jo p***** päreinä tossa alapihalla.



Ärsyttää tää mun saamattomuus! Puolet tärkeistä asioista on vielä selvittämättä, tavarat pakkaamatta huone siivoamattomana (please äikän ope, oon liian nuori kuolemaan) ja lahjat paketoimatta. Mun mielestä tää tekemättömyys on vaan niiiin ihanaa.



Jotenkin vaan venailen että kaikki hoituu itsestään - niinhän ne on aina hoitunut! (Sillon kun asuin vielä himassa ja olin 8v. ja ainut huoli oli se, missä oli ne perkeleen perhoshousut joita pidin vielä seiskaluokallakin)

Sori tästä avautumispostauksesta, NYT siivoilen ihan vähän ja meen röökille rauhoittumaan, sitten otan itteeni niskasta kiinni. Ja vitut.

-koop

3 kommenttia:

  1. sun blogin ulkoasu on kivan siisti :=)

    VastaaPoista
  2. tekis melkee mieli nähä perhoshousut! :D

    VastaaPoista
  3. Emma: kiitti paljon! :)

    Sara: ihih, ikävöin niitä joka päivä:D Äiti heitti ne pois joskus parisen vuotta sitten ja voi sitä itkun määrää!!

    VastaaPoista

Kiitos! :--)