maanantai 13. joulukuuta 2010

but it feels so empty without me

Moikka! Tosiaan, tänään piti mennä salille mut suunnitelmiin tuli muutos, ylläri, oon tässä mestari:D Ei kandee ikinä sopia mun kaa yhtään mitään koska kuitenkin vaihdan suunnitelmia. Mutta niin, mentiin hyppii katolta lumikasoihin (ja mä uskalsin!! sieltä katolta oli joku viis metriä mut mä hyppäsin, jee!) ja onnistuin vihdoin pukee niin paljon vaatetta päälle etten paleltunu. Ehkä eka kerta tänä talvena:) Sori, otin sinne kyllä kameran mukaan mutten tajunnu ottaa kuvia ku olin nii täpinöissä omasta hypystäni, mutta muut otti kyllä kuvia ja videoo että matskuu saattaapi tulla myöhemmin.




Jotenki nää päivän ainoot kuvat on Markuksesta:D

Huomenna (ehkä!) luvassa asukuvaa, varmaan ekaa kertaa tän blogin aikana. Meen myös tutustuu sinne Clubhouseen vihdoin:) Hyvää yötä!

-koop

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos! :--)