torstai 14. lokakuuta 2010

TILAUS

Pari päivää tässä on sluibattu, en oo oikeesti tehnyt mitään. Älkää olko huoleti, en oo tänäänkään mitään tehnyt :') Ulkona olin sen verran ku lähin Monskilta himaan. Tunnen itseni jopa liian reippaaks! No, tilasin KuntoPlus-lehden ja nyt tää uusin numero kannustaa mua liikkumaan, aina kun luen sitä tulee kauheen huono omatunto :--D Pitäiskös lopettaa.. Paitsi en oo oikeesti pystyny tekee vähään aikaan mitään ku oon vähän kipee, nenä ihan tukossa ja paikkoja särkee, joten jos vähänkin hengästyn niin sitte tulee sellanen olo että huhhuh. Se siitä liikunnasta.

Tosiaan tänään tein tilauksen H&M:ltä (joka ei välttämättä oo niin hyvä idea koska ens viikolla tulevasta palkasta en tiiä yhtään mitään, tuleekohan sieltä edes satasta =D) mutta en mä kyllä hirveesti löytänytkään mitään. Aina kun silmään osu kiva vaate niin mulla oli se jo tai melkeen samanlainen.



No, tollasia sieltä kuitenkin tarttu mukaan eikä hintaakaan tullu ku vähän alle viiskybää.
Tällanen nopee esittelypostaus tällä kertaa ja seuraavaks ehkä huomenna voisin pistää tänne ne mun kosmetiikkaostokset!


-koop

1 kommentti:

Kiitos! :--)