keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Shoppailua part 3445

Moikka! Kohta on neljän päivän vapaa takana ja pikku työrupeama taas eessä. Ilahdun niistä aina niin hirveesti... (No, rahaa kuitenkin.) Tänään tylsällä mantsan tunnilla aloin mietiskelee postausideoita, okei mä teen niitä aina ku mulla on koulussa tylsää, ja tulin siihen tulokseen että videopostauksen voisin taas väsäillä. Oisko teillä kiinnostusta sellaseen? Viimeks sain oikeen kivaa palautetta joten päätin rohkaistua :) Toisaalta meikkipostauski ois aika jees, mut se tuntuu jotenkin tylsältä ku mulla on nää ripset ja kulmatkin värjätty. No, sitä pitää miettiä.

Tosiaaaan, olin toissapäivänä vai olikse eilen :D niin shoppailemassa Itiksessä, jotenkin alko vituttaa se homma (wtf??) niin mukaan ei tarttunut paljon mitään. Oon hirveen laiska nykyään kattelee mitään vaatteita, tykkään vaan koruista ja kynsilakoista. Niin ja meikeistä! Mä en tyyliin ikinä eti niistä rekeistä mitään, bongailen vaan pöydiltä ja seiniltä jotain.

1

2

JOO, Kicksistä ostin nää yheksällä vitun eurolla ja nää on sika surkeita. En suosittele jos kynsi ei oo ihan tosi tosi tasainen. Nää käy varmaan tekokynsille parhaiten.

4

Ginasta tällanen ihana paljettitoppi, aattelin et toi on varmaan tosi hyvä johonkin baariin vaikka. Oon varma että ku ton kanssa meen niin mulla on siellä tuhat ja yksi paitakaimaa :)

5

Kappahlista taas paljettipaita!

6

Mä rakastan pinkkejä kynsilakkoja! Ja varsinkin tällasia hohtolakkoja. Tossa kuvassa mulla on just tota, mutta päällä vaan glitterlakkaa.

7

Ginasta joku alesormus

8

3

Aletuottareita Anttila TopTenistä. Kicksin lisäks toi on mulle myös yks tappokauppa jonne aina tahtomattani eksyn ja ostan roinaa.

Tarkotus ois vielä viikonloppuna käydä etsimässä leggingsejä, farkkuja ja talvitakkia, mutta katsellaan :)

1 kommentti:

Kiitos! :--)