maanantai 14. marraskuuta 2011

Huoltohommia

Heippa! Olin tossa viime viikolla Evellä, joka laitto mulle ja mun kaverille taas ripset. (Nää on muuten ollut jo viikon eikä yhtäkään tupsua lähtenyt, yleensä mä hiplaan näitä siihen tahtiin että joka päivä lähtee jotain!)

tinna1

Samalla värjättiin myös kulmat ja ripset, joten mun elämä muuttu helpommaks kertaheitolla! Mun ei tarvitse edes kulmia laittaa aamulla, ihanaa...

tinna2

tinna3

Untitled 5

Untitled 6

Siinä molemmilla valmiit räpsyttimet :) Kiitos taas Evelle!
Iltaa lähin jatkamaan toisen kaverin kanssa Kaisaniemeen Vapianoon. Se on muuten yks maailman parhaimmista ravintoloista, ihan sika halpaa ja hyvää! No, kumottiin siinä sitten yks valkkaripullo ja käytiin kiertämässä Kallion (parit...) räkälät ja yöllä sitten Markus haki meijät himaan. Kivaa kyllä oli!
Mulla on pari postausta tuolla luonnoksissa jotka jaan teille tässä lähiaikoina, mähän en siis pysty niitä ajastamaan koska Bloggerilla on jotain kaunoja mun kanssa. No, kuitenkin, onneksi tänään kuulin ilouutisen; Markus pääs Santahaminaan armeijaan! Jesjesjeeee, nyt sen ei tarvitse lähteä minnekään älykauas ja voi jopa iltalomilla tulla mua moikkaamaan. Huippuuuu!

Palaillaan! :)

1 kommentti:

  1. Laitoin blogiini ns. haasteen ja toivoisin että toteutaisit sen myös omassa blogissas :)
    http://roxieslifetoyou.blogspot.com/2011/11/music-abc-j.html

    VastaaPoista

Kiitos! :--)