lauantai 15. lokakuuta 2011

Espanja part1


Heippa taas! Eilen yöllä kotiuduttiin Espanjasta ja nyt on niin paljon univelkaa... Tänään piti mennä aikasin nukkumaan mutta jooh...:D Arvatkaapa mitä!! Mun kone meni
lopullisesti rikki. Olihan sitä jo odoteltu.

Oli ihan sika ihana reissu kyllä :) Tässä postauksessa esittelen vaan nää ostokset, ja seuraavassa ihan siitä reissusta vaan, kun olin noi kuvat jo ehtiny muokata mutta ne on tuolla toisella koneella. Nyt oon Markuksen iskän koneella, ja akku näyttää että mulla on 39 minuuttia aikaa tehä tätä joten tuleepa tässä jo kiire :D Mä pahoittelen että nää kuvat on näin pieniä, mutta flickr-tunnukset on omalla koneella joten blogger in my ass.



Pakolliset tuotavat... Okei, kaks on mun ja Markuksen ja loput tuliaisia.


Mango, 29,95€


Noi ihanassa pakkauksessa olevat Springfieldin meikit oli yhteensä 16,95€ ja toi luomiväripaletti jostain chinokaupasta 1€.



Claire'sin iiiihanat eyelinerit 4€ ja Cliniquen tehohuulari 14€.



Tätä oon himoinnut jo niin kauan! Dieselin Loverdose-tuoksu lentokentältä 48€. I'm in love!



Vähän pikkusia kynsijuttuja... Hintoja en jaksa muistaa kun oli kaikki jotain yhen euron alapuolella :D Kallista siis!! (Toi Konad-stamping-feikkijuttu ei muuten toimi...heheh)



Parit arskat! Markkinoilta joku 5€.



Niinku siinä videopostauksessa kerroin niin mun rakkauskello hajos, joten markkinoilta sain kolmella eurolla uuden! Käärmesormus chinokaupasta 1€.



Lentokentältä oli sitten pakko ostaa englanninkielinen Cosmo :D Ton mukana tuli tollanen kirja, joka on muuten älyhyvä! (Miksei Suomessa tuu lehtien mukana mitään ihania kaupanpäällisiä? Paitsi jonkun MissMixin mukana joku vitun ruma nilkkaketju?)



Laukkuja again... Nää oli 5€ / kpl markkinoilta.

border="0" alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5663829323584970738" />

Oikeesti mä varmaan karjasin ilosta kun näin tän laukun! Rakkautta ensisilmäyksellä. Jostain kojusta 22€, alkuperäinen hinta oli 25€ mutta myyjä päätti yhtäkkiä alentaa hintaa :D Ei haittaa mua yhtään, kun ei itse tarvii tinkiä hihi...




Elämäni omituisin ostos! En vieläkään tiedä missä tota käyttäisin ja milloin, mutta se hurmas mut koska siinä on huppu. C&A-liikkeestä 19,90€



Mulla on näihin kenkiin vähän viha-rakkaussuhde. Mä en osaa päättää, onko nää kivat vai ei. Kertokaa te! Mä en ymmärrä, että espanjalaiset alkaa käyttää talvikenkiä ja toppatakkeja sillon kun siellä laskee lämpötila siihen +10... Siis mitä helvettiä?? Silloin me kuljetaan vielä topissa täällä ihan innoissaan :D Just joo.

Sellasia, ja eikö ollu aika halpoja! Painun nyt pehkuihin koska mulla on huomenna tosiaan työpäivä. Niin joo ja huomenna paljastan arvonnan voittajan! Hyvää yötä :)

6 kommenttia:

  1. Jos joskus kyllästyt tohon ponchoon niin tässä on ostajaehdokas! :)

    VastaaPoista
  2. toi poncho on super ihana ! :) ja toi huppu just tekee siit tosi söpön ;)

    VastaaPoista
  3. Ansku: pidetään mielessä ;)

    ira: jee kiitti! oon vähän epävarma siitä vielä...:D

    VastaaPoista
  4. tinppa! noi kengät on superihanat! pistät kouluun jalkaan tai pakotan sut!

    VastaaPoista

Kiitos! :--)