keskiviikko 19. lokakuuta 2011

black&white ja arvonnan voittaja

Moikka taas! Toivottavasti jakselette oottaa sitä Espanja-postausta vielä vähän aikaa, noita kuvia on joku 2000 joten mulla on siinä vähän hommaa... Viime päivinä ei oikeestaan oo tapahtunu ihmeempiä, mulla on nyt viiden päivän vapaa töistä. Ehin tekee vaikka koulujuttuja (as if!)
Teen taas blogihistoriaa, kun näytän teille asukuvia! (aloin äsken lataa noita kuvia tuolta flickristä, ja huomasin että oon unohtanut kääntää kaikki. kiva)



Ei jooko puhuta noista sukista mitään? Oisinhan mä ehkä fiksuna voinut ottaa nää kuvat ulkona että kengätkin näkyis. Huom. ehkä. Aika mustavalkopainotteinen asu!



Eiku huivi kaulaan, nahkis päälle ja uus laukku kainaloon! Mä rakastan tota mun nahkatakkia, se on ollut mulla jo melkeen kaks vuotta eikä siinä ole mitään vikoja. Joku hupullinen nahkatakki vielä olis tosi jees.



Tässä nyt nää korvikset in action jotka löysin. Ei ne sitten näyttänytkään niin juhlalliselta, vaikka eka niin luulin. Noi on kyllä sen verran painavat, että ne tippuu mun korvista tosi usein ja sitten oon niitä tissiliiveistä kaivelemassa. Fiksun näköstä puuhaa..."korvis putos" :)



Kävin huollattamassa ripset, nyt on oikeesti ihan överipitkät! :D Katotaan miten näiden kanssa sujuu eläminen. Espanjassahan ne vähän rapis, aurinkorasva-suolavesi-hiki-yhdistelmän takia.

Ja nyt se arvonta! Mä löysin netistä jonkun ihanan arvontakoneen jonka kanssa oon muun muassa joskus ihanien virtuaalitallieni kanssa leikkinyt <3 Thank god tajusin lopettaa ne.
Voittaja on

Laura kirjoitti...


postausideoita: joku video esim. meikki, iha vaa joku höpötys tms :--D lempiblogit, hmmm... päivä kuvina. siinäpä pari :-)


Onneaonnea, mä pistän sulle sähköpostia! :)
Nyt mä herätän Markuksen tekemään mulle smoothieta ja sitten lähen bodypumppiin kiduttamaan itseeni. Moikka!

1 kommentti:

  1. Mulla ois sulle haaste mun blogissa =)

    http://mirellandia.blogspot.com/2011/10/haaste.html

    VastaaPoista

Kiitos! :--)