lauantai 8. tammikuuta 2011

uudistus

As you see oon vähän uudistanut blogin ulkoasua (toivottavasti parempaan suuntaan) ja tossa vasemmalla oon paljastanu mun oikeen nimen!! Wou oon ylpee itsestäni et vihdoinkin tein ton. En millään jaksanu enää koopitella itseäni.
Eilen siis vietettiin Markuksen 18-v synttäreitä, päivällä tuli sukulaisia kylään ja illalla kavereita tuli baljuilemaan tänne. Oli kiva päivä, vaikkakin aika väsyttävä. Huomenna pitäis herätä vähän ennen kaheksaa kouluun, kuulostaa ihan mahdottomalta.




Mulla on taas ongelma, en saa tosta Markuksen kamerasta eilisiä kuvia koneelle, johto missing. Ehkä me hoidetaan se lähipäivinä:D



Jotkut tosi kiireellisiä, jotkut normi kiireellisiä. Oon ihan pulassa ku unohdin mun kalenterin porukoille joululomalla, en tiedä mistään mitään vaikka mulla olis ollu jotain tärkeetä tällä viikolla, pitääpä soittaa nopeesti veljelle että se kertoo mitä mun pitää tehdä:D Kauheen stressaava olo ilman kalenteria. Ja oon ihan rakastunu siihe Lukiolaisliiton kalenteriin, ja se mun on ihan rikki jo, enkä löydä kaupasta mitään kivaa kalenteria. Ehdotuksia?

Ajastan teille yhden postauksen huomiseks (jos osaan:D) ja sillä aikaa yritän saada noita synttärikuvia koneelle. Meillä on ens viikonloppuna Maken (jos joku ei oo tajunnu, niin rakkaalla lapsella monta nimeä...Markus=Monski, Make, Möönz, Mauska YMS) synttäribilenaamiaiset, oon siis intiaani. Ja voin luvata että sieltä tulee aika hienoja kuvia, saadaan sinne kunnon kamera joten siitä tulee kunnon postaus.

Nyt mä alan tekee sitä huomisen postausta ja suunnittelee tän päivän ohjelmaa, heippa!
-koop(=tinna, en oo vielä tottunu:D)

3 kommenttia:

  1. Äää vaikkui söpö tää uus ulkoasu!

    Mä ostin muuten sellasen päiväkirja-kalenterin mis jokaiselle päivälle on oma sivu ja pystyy kirjottaa/piirtää enemmä =) Plus joka kuukauden alussa on sellainen sivu mis on kaikki päivät niin siitä voi nopee kattoo kaikki tärkeimmät päivät ni ei tarvi plärää koko kalenteria :D Plus on myös halpa :D

    VastaaPoista
  2. Tää ulkoasu on kiva, oot nättti ja teksti on kivaa :) Ihan kiva blogi sulla siis !

    VastaaPoista
  3. Kiva blogi, ei semmone massa, hyvähyvä :)
    http://nninjamaaster.blogspot.com

    VastaaPoista

Kiitos! :--)