maanantai 10. tammikuuta 2011

tilaukset

Mulla on vähän ongelmia ton ajoitetun postauksen kanssa, mutta kohta ryhdyn tahtojen taistoon ja saan ton girls night - postauksen tänne!
Koulu alkoi tänään tylsissä ja väsyneissä merkeissä, niinkun yleensä, mutta mun mielialaa kohotti ehdottomasti nää uusimmat tilaukset ja soitto äitille:) Äidit on ihan kivoja pankkeja välillä.


En löytänyt oikean väristä kuvaa, tää tulee mulle siis mustana. Tilaus käsiteltiin tänään eli ihan lähipäivinä mulle tulee toivottavasti tekstari että voin ton ihanuuden Forumista noutaa.


Tämän tilauksen myötä jätin myös elämäni vähäksi aikaa. Sims 2 on paras peli mitä maa päällään kantaa, ja nyt tilasin mun ensimmäiset lisäosat ja aion pelata tota ihan älyttömästi:D

Huomenna siis ohjelmassa naamiaispuvun etsimistä ja shoppailua. Nyt alotan taistelun ja meen suihkuun, moikkamoi!
-tinna

2 kommenttia:

  1. söpö blogi ja upee banneri :) ihanan simppeli mut kiva!

    VastaaPoista
  2. Mä kävin kattoo dropinin pitäjänmäes tota laukkuu ja se oli kiva! en sit ottanu sitä ku mul on jo yks volcomin laukku :--)

    VastaaPoista

Kiitos! :--)