sunnuntai 19. syyskuuta 2010

HAPPY B-DAY TO MEEEE!

Jippiajei ja synttäripäivä, nyt oon niin sanotusti kauneimmillani :--)!! Voi LUOJA jos nyt oon kauneimmillani nii miltäköhä oon tätä ennen näyttäny. Paska sanonta, jossei muuta.



Tänään 19.9 siis on virallisesti mun synttäripäivä mut Monskin kanssa juhlistettiin sitä jo eilen. Päivän menu: alkupalaks kana-mozzarella-mandariinisalaattia (kiitti duunikaverille ohjeesta!), pääruoaks possun ulkofilepihviä, perunoita, bearnaisekastiketta, paistettuja tomaatteja ja keitettyjä porkkanoita, jälkkäriks mansikkayllätystä suklaakastiketta ja mansikkasmoothieta. Oli aivan sairaan hyvää, vaikka tuli vähän liian täyteen :--D Illalla sitte Monski oli äklöromanttisesti laittanu sen huoneen täyteen kynttilöitä ja anto mulle niiiiiiiiiin kivat lahjat!


hei miks nää kuvat kääntyy tällee??!??! en tajuu! koittakaa pärjätä ;-D


ihana tää GUESSin lompakko mun mielestä :--)

sitten mun muru<3:

u-uu eli iPod Touch 8GB. Olin yllättyny et ipodit on oikeesti näin hyvii! Mut tohon iTunesiin oon erittäin tyytymätön. Ihan tyhmä systeemi.

Näiden lahjojen jälkeen mulle tuli tosi vaikee olo et mitä annan Monskille synttärilahjaks tammikuussa. Pitää alkaa nyt jo säästää!
En oo tänne vielä varmaan kertonut että otin tossa kuukausi sitten itelleni geelikynnet, koska mun kynnet on niiiin hirveessä kunnossa ja muuten pureskelisin eikä nää kasva pitkiksi. Tykkään näistä ihan tosi paljon (vaikka kirjottaminen varsinkin läppärillä on aika hankalaa, typoon aina tos i pahasstl) Kyllähän nää aika kalliit oli, 70e ja huolto joka kuukausi 30e mutta mun mielestä ihan rahan arvoset! Päätin sitten itselleni synttärilahjaksi käydä huoltamassa nää :)



Eipäs tässä muuta, lupaan postailla nyt useemmin!





-synttärikoop

4 kommenttia:

  1. O O N N E E A A A Nörripöffiäiseni♥♥♥

    Hiii vihdin postaus =D (vähän mä oon fail ku en oo vielkää kirjottanu mun synttäreist....)

    Mutta siis, ensinnäkin Monski hemmottelee sua ihan liikaa!!! Mut ei toi tarkota et sun pitäis antaa sil jotai yhtä kallista takas, painata vaik sun kuva tyynyliinaan tai joku hauska teksti (toi oli vitsi).
    Hei niin ja sitten kun saavutte avioliiton onnelliseen satamaan niin mä tahdon suunnitella häät näin btw.

    VastaaPoista
  2. Hei myöhäset onnittelut sulle! :)

    VastaaPoista
  3. Onnea vähän myöhässä :D Ja iPod Touch on ihan korvaamaton mulle, pari vuotta se on mua palvellut ja toimii ihan vaivatta :)

    VastaaPoista

Kiitos! :--)