sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Valtteri again

Moikka! Tänään ahkerasti lähettiin Valtteriin taas, mutta aika niukiksi jäi ostokset. Ei siellä oikee ollut mitään ihmeellistä, varmaan syynä toi Forumin Blogikirppis joka oli samoihin aikoihin. Btw, tarkoitus oli kävästä sielläkin, mutta kun päästiin sinne Forumin katolle niin se jono oli aivan mahoton :D Varmaan oikeesti satoja ihmisiä! Jep, ei ollut motivaatiota jäädä sinne venailemaan. Ja jos oltais sinne jonon perälle ryömitty, niin ei siellä sisällä mitään vaatteita varmaan ois enää ollu jäljelläkään!

valt1

valt2

valt3

valt4
Nää kiilakorot oli 2e.

valt5
Ihan käyttämättömät "jeesus-sandaalit", maksoi muistaakseni 3e. Postauksen lopussa näätte missä näitä aion käyttää ;)

valt6
Tän nappasin eurolla mukaani.

Oli pakko poiketa vielä Sokoksen 3+1-päivillä, ja sieltä mä sitten jotain löysinkin...

valt7
Paljon puhuttu Klippoteketin kuivashampoo, hintaa en muista. Mulla on kyllä jo toi Schwarskopfin kuivashampoo, mutta tätä on niin paljon kehuttu että oli pakko koklaa!

valt8
Kynsilakkoja, yllättyikö joku? Nää oli ihan normi hintaisia.

valt9
(Kuvasin ton Make Up Storen lakan fiksusti pakkauksessa joten tässä väri)

Tosiaan...
spaiiin
Jippijaijei!!! Lähetään taas Markuksen perheen kanssa reissuun, sain syysloman vapaaksi ja nyt oon niiiin iloinen. Tää matka on sinänsä kivempi kuin se Italian matka koska nyt otan tonne järkkärin mukaan niin saan kunnon kuvia otettua :)

Huomenna alkaa koeviikko mutta joudun myös kokemaan yhen mun painajaisista... Mulla on nimittäin heti aamusta hammaslääkäri :( Toivottakaa onnea, moikkamoi!

2 kommenttia:

  1. ihania löytöjä :) tuo kuivashampoo on kyl hintansa veronen! Tosin en ole vielä kertaakaan laittanut likaisiin hiuksiin, vaan aina puhtaisiin tuuheuttamaan.. :)

    VastaaPoista
  2. henna: kiitos! no hyvä että tuo sentään tuuheutta, mä en oo kertaakaan vielä ehtinyt koklata :D

    VastaaPoista

Kiitos! :--)