maanantai 3. lokakuuta 2011

Järjestelyä

Heips! Päätin alkaa oikein järjestelmälliseksi ja hyökkäsin ton mun pikkupöydän kimppuun, joka on aina niin täynnä roinaa että se näyttäis romahtavan minä hetkenä hyvänsä.

huone1
Heitin laatikkoon kaikki meikkijutut, joita en enää käytä. Mua oikeesti ärsyttää tällanen turha tavaramäärä ihan hirveesti, ja oon vielä tosi huono heittämään mitään pois.

huone2
Viskasin pois näkyviltä myös tällasia jutskia. Tosiaan suurimman osan noista heitän sen suolan takia vek!

huone3
Siivotessa löytyy ihan kivoja yllätyksiä. Näitä en ollut ees muistanutkaan :) Voiskohan näitä teidän mielestä käyttää ihan arkenakin vai onko liian juhlalliset?

huone4
TADAA! Jätin pöydälle pelkästään ne, mitä käytän melkeen joka päivä.

huone5
Sain mummilta ihanan lasisen kulhon kynsilakoille :)

huone6
Loppuun vielä vähän päivitystä, tässä nää mun ripset viikon jälkeen. Oon positiivisesti yllättynyt, vaikka nää ei oo ammattilaisella laitettu niin hirmu hyvin pysyny!

Mä yritän (huom. yritän, viimeksi ei onnistunu...) ajastaa tän, katotaan mitä tulee! :)

//edit Jos ehin, käyn huomenna ostamassa arvontaan vähän juttuja ;)

1 kommentti:

Kiitos! :--)