lauantai 14. elokuuta 2010

PALKKASHOPPAILUA PT2 (ja toivottavasti vika!)

Oikeesti, tää oli vika shoppailupäivä tästä palkasta! Syyslomalla pitäis vielä Monskin ja Sanjan kanssa lähteä Maltalle, joten sinnekin ois hyvä jäädä rahaa ;-D MUTTA maanantaina ostan uuden koneen mut sitä ei lasketa shoppailuks......jep. Tässä tän päivän ostokset:


T-paita Volcom Stone, Ponke's shop, 39€
Farkkuleggingsit Gina Tricot 9,90€


3/4 paita JC 4,90€
En yleensä tykkää noista hihoista, niinkun en hirveesti nytkään, mutta tässä on tosi kivat värit ja hintakin oli niin surkean pieni että oli pakko ostaa.


Toppi SpiritStore 19,90€
Olin vähän kahden vaiheilla että ostanko tän mustana, mut kallistuin sittenkin tähän harmaaseen. Mustaa mulla on kuitenkin niin älyttömästi, varsinkin tota musta-niitti-yhdistelmää ;-D


Paita VILA 39,90€
Ehdoton lemppari! En oo löytänyt näin kivaa paitaa pitkiin aikoihin. Tässäkin meinasin ensin ottaa mustan (otinkin, kaupasta ulos kävellessäni mieleni muuttu.......) mut tää on kivempi, ehkä minimaalisesti merimiestyylinen.



Korkkarit SpiritStore 14,90€
Oon näistä epävarma vielä parin vuoden päästäkin. En oikeesti osaa kävellä korkokengillä, eikä nää oo parhaat mahdolliset (10cm korot) kengät joilla vois opetella :--D No, ehkä mä ainakin yritän. Tykkään näiden ulkonäöstä kuitenkin hirveesti ja vihdoin oon Monskia pidempi!


Kolmet korvikset JC 4,90€
Kahdet GinaTricot 1,90€


Ripsari, Stockmann 15,60€
Tärisevä, mutta en mä nyt tiedä mitä se tärinä auttaa :--D Ei ainakaan tuntunut erilaiselta tärinän kanssa. No, kuitenkin erottelee tosi hyvin.

Siinä siis. Piti laittaa vielä yks kuva mun värjätyistä ripsistä ja kulmakarvoista, mutta laiskuudestani johtuen en enää jaksanut ottaa ku olin pistäny muut kuvat jo koneelle. Oon ihan innoissani kun en enää tarvii meikkiä melkein lainkaan. (mites toi ripsarin osto?!) Taivutan vaan ripset ja voilá, näyttää ku mulla olis ripsaria :--)
Ens viikolla pistän kuvia mun murusta jonka tosiaan maanantaina ostan, purrr♥
-koop

/EDIT unohin laittaa tähä yhen neuleen, ehkä tuun yöllä nopskaa pistää ;-D

7 kommenttia:

  1. Tuo sininen raitapaita on aivan I-H-A-N-A! :) Kiva blogi sulla!

    http://walkingintheairr.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Hei mul on tollane samanlaine Volcomin paita! Ja toosi kivat noi korkkarit :--)

    -Emmi

    VastaaPoista
  3. Noi korkkarit on ihanat, meee likes :----)

    VastaaPoista
  4. ihana toi vilan paita ja noi korkkarit! tykkään! :)

    VastaaPoista
  5. oi lovelove noi kengät. <3 ja noin halvat!! vieläköhän niitä on. :o

    VastaaPoista

Kiitos! :--)