sunnuntai 29. elokuuta 2010

LAHJOITETAAN VASTUSTUSKYKY

Mulla on oikeesti maailman surkein vastustuskyky, en ehkä syö tarpeeks kaikkii vitamiineja enkä tee sitä ja tätä ja tota. Ja sen huomaa; kesällä, keväällä, talvella, syksyllä, ihan aina. Jos on joku flunssa tai oksennustauti liikkeellä niin oon aina ensimmäisten joukossa jotka saa sen.



Tykkään tästä olotilasta jotenki niiiiiiin paljon, oikeesti tää on tosi lähellä mun sydäntä! Nenä vuotaa, aivastuttaa, koko ajan kylmä, joka paikkaan särkee. Aika unelma! Tuli jotenkin parhaimpaan mahdolliseen saumaan tää.............not. Mä en oikeesti vois olla poissa koulusta yhtään enempää, kohta tulee liikaa poissaoloja ja sitte pitää mennä reksille selvittelemään niitä. Ykkösvuosi meni ton lintsaamisen takia niin perseelleen että hävettää mennä sinne rehtorin luo kun se jo mut muistaa ja tuntee nimeltä.
Huomenna olis ensimmäinen päivä duunia ja koulutus, ihan tosi kiva kun meen jo ensimmäisenä päivänä sinne kuolleen näkösenä. Mun pitää alkaa huomenna syödä jotain tuhatta lääkettä että paranen, kipeys on niin turhauttavaa ja mulla on tylsää himassa.
No, ehkä tää tästä. Sori tästä pikaisesta valittelupostauksesta, ylihuomenna voi tulla vähän ilosempaa tekstiä jo.


-koop

6 kommenttia:

  1. et oo ainut kellä on kipee olo...:< mulla on kanssa ihna hirveetä ja aamut on kaikista hirveimpiä:D silmät on muurautunu umpeee ja ää ä.:<

    tilsaaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Et oo ainut kipeenä olija tai henkilö, joka saa ensimmäisenä kaikki mahdolliset pöpöt, nimittäin itse olen aina sairaana ensimmäisenä. Oot kuitenkin tosi nätti ja sun blogi vaikuttaa kivalta:)

    VastaaPoista
  3. Tietsä oon itekki tääl sairastelemassa ja se on rrrraivostuttavaa. :<

    VastaaPoista
  4. iita: kiitos!
    tilsa: jep, sama! =D nyt onneks on jo hellittänyt
    ansku: kiitosta :--)
    j@su: no niiinpä niin, mistäköhän tää johtuu ;--O ja kiitos paljon!
    linda: no, koita parantua =(

    VastaaPoista

Kiitos! :--)