tiistai 15. kesäkuuta 2010

TYLSYYS

Ja taaaaas. Menin viideltä nukkumaan ja heräsin kahdelta, suoraan lounaspöytään ja vieläkin väsyttää niin että voisin vaan kellahtaa sänkyyn ja nukkua vaikka koko kesäloman, niin kauan että koulu alkaa taas. No okei, voisin herätä juhannuksena ja sitten taas jatkaa.

Oon kyllä aika innoissani, tänään nään Monskin taas! Niiden kone laskeutuu yhdeltätoista illalla, eli aika yöllä me vasta nähdään. Ainakin jaksan valvoa ja kuunnella kateellisena biletystarinoita Bulgariasta... Voitte uskoa kuinka rasittavaa minulla oli, kun Monski soitteli viime viikolla monta kertaa päivässä kertoen kuinka kivaa heillä on, tanssivat clubeilla, juovat, ottavat aurinkoa sillä aikaa kun minä yritän käydä nopeasti tupakalla ulkona kylmyydessä sateenvarjo pääni päällä. Tuskaista.


Mulla ei tosiaan ollut viime yönä mitään tekemistä, joten aloin pitkästä aikaa kirjottamaan päiväkirjaa. Olin niin innoissani, että kirjoitin monta monta monta sivua, leikkelin kuvia lehdistä, liimailin valokuvia ja koristelin niitä parikin tuntia. Harmi vain, tämäkin innostus lopahtaa varmaan parissa päivässä - toivottavasti niin ei käy tämän blogin kanssa. Mun on nyt pari päivää tehnyt koko ajan mieli tehdä jotain luovaa! Haluan koko ajan piirrellä, suunnitella ja tehdä kollaaseja. Varsinkin käsin tehtävät jutut on kivoja, vaikken osaakaan piirtää yhtään. No, ehkä musta tulee joku suuri taiteilija vielä kun harjottelen paljon...tai sitten ei.

Ai niin - aloitin vielä yhden "projektin". Aloin leikellä lehdistä kuvia ja kivoja tekstejä ja teippailin niitä seinälleni, yritän tässä pikku hiljaa täyttää tuota seinää koko ajan. Huoneeni on niin turhan valkoinen, eikä vanhat harmaat verhot auta yhtään... Okei, syksyllä kun koulu alkaa, aloitan tämän sisustuksen ja ensi töikseni vaihdan verhot. Seinätkin olisi kiva maalata, mutta olen huono aloittamaan mitään isoa puuhaa. Saatan maalata yhden seinän, sitten vieritän homman jonkun toisen kontolle.


Tässä muuten kuva maaliskuulta, ystäväni otti minut mallikseen pieneen studioonsa. Ei ihan mallikansio-materiaalia, mutta pidän erityisesti kuvan valotuksesta! :----) Hah, onneksi oon luopunu tosta vaosta kulmakarvassa..
Bannerissa on muuten kuva samasta kuvaussessiosta.
-koop

2 kommenttia:

  1. sulla on kiva blogi :-------------)

    VastaaPoista
  2. kiitos ! ja triplasti samat sanat, adore blogisi värejä :-D

    VastaaPoista

Kiitos! :--)